نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

آموزش ویدئو کنفرانس با اسکایپ (skype)

تاریخ انتشار: 1401/04/25

ویدئو کنفرانس با اسکایپ

ویدئو کنفرانس اسکایپ یک برنامه با دانلود رایگان است که امکان برقراری تماس صوتی و تصویری را بین کاربرانی که از این برنامه استفاد می‌کنند فراهم می‌کند. از ویژگی‌های نرم افزار ویدئو کنفرانس اسکایپ می‌توان به پیام رسانی فوری، تماس‌های صوتی و تصویری، جلسات آنلاین، در دسترس بودن اطلاعات (حضور) و قابلیت‌های اشتراک گذاری اشاره کرد.

راه اندازی ویدئو کنفرانس اسکایپ

برای شروع راه اندازی ویدئو کنفرانس با اسکایپ (skype) ابتدا از لینک زیر نرم افزار اسکایپ را دانلود و نوع دستگاهی (کامپیوتر، موبایل، تبلت و…) که می‌خواهید این برنامه را بر روی آن نصب شود و انتخاب کنید:

https://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=49440

اگر بر روی کامپیوتر شخصی خود نصب می‌کنید به این نکته توجه کنید؛ وقتی روی دکمه دانلود در صفحه کلیک می‌کنید، از شما خواسته می‌شود دانلودی را انتخاب کنید که با نسخه دیگر برنامه‌های Office  شما مطابقت داشته باشد. (نسخه 32 بیتی یا نسخه 64 بیتی). اگر نمی دانید، 32 بیتی را انتخاب کنید. نصب کننده نسخه را برای شما بررسی می‌کند.

  1. برای شروع دانلود،  Run را انتخاب کنید.
  2. برای تایید روی Yes کلیک کنید.

پس از نصب نرم افزار ویدئو کنفرانس skype، برنامه را اجرا و یک اکانت بسازید.

آموزش ویدئو کنفرانس skype

  • نرم افزار skype را از دسکتاپ یا منوی Start اجرا کنید.

 

ویدئو کنفرانس با اسکایپ

  • آدرس ایمیل FAU (به عنوان مثال،username@fau.edu ) و رمز عبور خود را وارد کنید و سپس روی Sign In کلیک کنید. از این پس می‌توانید با کاربرانی که حساب اسکایپ دارند تماس صوتی و تصویری برقرار نمایید.

ویدئو کنفرانس با skype

می‌توانید برای اطلاعات بیشتر در خصوص آموزش ویدئو کنفرانس با skype مقاله (( تفاوت نرم افزار اسکایپ و اسکایپ فور بیزینس )) را مطالعه کنید.

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 2 =